با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی

طیبه یانپی؛ فرزام فرزان؛ مرتضی دوستی

دوره 8، شماره 1 ، مهر 1399، ، صفحه 15-26

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.51042.1384

چکیده
  هدف اصلی پژوهش حاضر مقایسه وب سایت‌های ایرانی و خارجی پوشاک و لباس ورزشی براساس شاخص وب سنجی بود. روش پژوهش توصیفی- تحلیلی، از لحاظ هدف، کاربردی، جامعه آماری پژوهش، شامل وب سایت-های معتبر ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی است که از بین وب سایت‌های مختلف دوزاده سایت که شش سایت ایرانی شامل (مروژ، پیشکوه، جام جم، بدوفو، ال اسپرت و هدف اسپرت) ...  بیشتر